ورزش

اقدام فوری علیه مقصران اتفاقات تلخ پس از حل مشکل تتوی بازیکنان!

اقدام فوری علیه مقصران اتفاقات تلخ پس از حل مشکل تتوی بازیکنان!

به گزارش خبرورزشی، بازگشت به سال های گذشته و وقت گذاشتن پیرامون مسائلی مانند تتو زدن بازیکنان فوتبال، بخشی از حکایت عجیب این روزهای ماست. بازیکن خاطی که تتوهای او برای مدیران فوتبال، آزاردهنده بود فورا به کمیته اخلاق احضار شد تا حساب کار دست بقیه هم بیاید. از این نظر که واکنش های مدیریت حاکم بر فوتبال «فوری فوتی» شده می توان امیدوار بود که فقط عاشقان تتو در فوتبال، فی الفور احضار نشوند؛ بلکه در سایر مسائل مهم نیز این قید فوریت به مرحله اجرا برسد.

نمونه می خواهید؟ مثلا فقدان ورزشگاه در پایتخت، یک اتفاق تلخ و ناراحت کننده است؛ عوامل اصلی این فاجعه بزرگ، باید فورا احضار شوند و بابت تمام کاستی ها در این زمینه، پاسخگو باشند. کچل شدن زمین های چمن در اقصی نقاط کشور، یک نقطه ضعف بزرگ است و تیم اماراتی که به اصفهان آمده بود در این باره کلیپ هم ساخت؛ طبعا آنها که توانایی اداره زیرساخت های فوتبال ایران را ندارند باید فورا احضار شوند.

سال هاست فوتبال ایران قهرمان جام ملت های آسیا نمی شود. این فاجعه درباره وضعیت تیم امید برای صعود به المپیک به حدی خجالت آور شده که دوست نداریم حتی درباره اش قلمفرسایی کنیم اما همه افرادی که در تمام این سال ها مقصر ناکامی بوده اند، باید فورا احضار شوند و بابت مدیریت مشعشع خود، توضیح واضحات بدهند.

ماجرای فساد در فوتبال ایران، همچنان ابعاد ناشناخته ای دارد. هر چقدر هم در این راستا صبر می کنیم، به اطلاعات تازه ای نمی رسیم. از همه مهمتر اینکه بخش عمده این فساد در بدنه فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده اما آیا میزان حساسیت ها در این زمینه، به اندازه تتوی بازیکنان بود؟ آیا مسولان فوتبال ایران، افراد خاطی را فورا احضار کردند؟

در مساله ورود زنان به ورزشگاله های کشور، همچنان مشکلات گسترده ای وجود دارد که هنوز حل نشده است، در این زمینه آیا کسی هست که فورا احضار شود و از او توضیح بخواهند؟ در ماجرای تاخیر و تعلل بیش از اندازه ورود VAR به فوتبال ما، بی تردید مدیران فوتبال ایران باید زودتر از موعد مقرر وارد میدان می شدند و مقصران را فورا احضار می کردند، اما حتی اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد به افکار عمومی توضیح خاصی داده نشده است.

در مجموع قرار نیست بیش از این مته به خشخاش بگذاریم و ایراد تراشیِ غلوآمیز کنیم، اما بد نیست گاهی اوقات به جای رسیدگی به برخی مسائل پیش پا افتاده، به نقطه مرکزی اشکالات فوتبال کشور هم نور بتابانیم.

بیشتر بخوانید: مشکل بزرگی که بازی پرسپولیس – تراکتور را بدون تماشاگر می‌کند!

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا